Jak podłączyć baterie słoneczne?

Energia słoneczna we wszystkich jej formach: ogrzewania słonecznego, ciepła woda, wybierając kolektor słoneczny, koncentracja słoneczne, piece i kuchenki słoneczne, przechowywania energii słonecznej przez bufor ciepła słonecznego, basen, klimatyzację i zimna słonecznego ..
Pomoc, doradztwo, instalacje i przykłady osiągnięć ...
mATX
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 34
Rejestracja: 23/10/08, 17:44

Jak podłączyć baterie słoneczne?




przez mATX » 08/09/13, 11:44

Bonjour.


Szukam kogoś kto pomoże mi rozwiązać pewien problem.
Jestem początkujący w odizolowanej witrynie i z niewielkimi zasobami.
Instalację fotowoltaiczną robiłem sam i oczywiście jest problem z podłączeniem akumulatora. Czytam schematy połączeń na Waszej stronie i trochę boję się popełnić błąd.

Zrobiłem zdjęcie moich baterii, myślę, że jest problem, ponieważ jedna z baterii utlenia się znacznie szybciej niż pozostałe.

Obraz

Baterie 2 V (połączenie 24 V)
Czy mógłby mi ktoś narysować mały rysunek? :)

Pouvez vous m'aider?
Merci beaucoup.

mATX
0 x
Darmowa energia jest droga. ^^
chevesne51
Rozumiem econologic
Rozumiem econologic
Wiadomości: 70
Rejestracja: 26/10/05, 19:19
x 1




przez chevesne51 » 08/09/13, 12:15

Witam,

Rozważ napięcie tego elementu w stosunku do pozostałych.
Może być uszkodzony.
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 6960
Rejestracja: 11/11/07, 17:33
Lokalizacja: angouleme
x 264




przez chatelot16 » 08/09/13, 15:37

jaki chcesz rysunek? Twoja edycja jest poprawna! jest 12 elementów 2 V połączonych szeregowo

jak długo to działa?

Czy poziom naładowania jest wystarczający, aby akumulator był w pełni naładowany dość często?