Teczki Aeolian Nord-Pas de Calais

Odnawialne źródła energii, za wyjątkiem energii słonecznej lub termicznej (zobforums dedykowane poniżej): turbiny wiatrowe, energie morskie, energetyka hydrauliczna i wodna, biomasa, biogaz, głęboka energia geotermalna itp.
kikow
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 09/05/07, 03:27

Teczki Aeolian Nord-Pas de Calais




przez kikow » 09/05/07, 03:40

Witam,
Jestem uczniem szkoły inżynierskiej i przygotowuję plik mający na celu zbadanie opłacalności rozwoju energetyki wiatrowej w Nord-Pas de Calais.
Dlatego też chciałbym zebrać informacje i dokumenty na ten temat, a w szczególności słyszałem o „regionalnym programie dotyczącym energii wiatrowej” dla Nord-Pas de Calais, ale nie mogę go uzyskać. Dlatego szukam kogoś kto mógłby mi pomóc... :)
Ponadto poszukuję informacji na temat polityki Francji i regionu odnośnie energetyki wiatrowej (cele, polityka cenowa itp.)
A jeśli posiadasz inne informacje, które mogą być interesujące dla mojego tematu, nie wahaj się.
Z góry dzięki!
0 x
Rulian
Zamieściłem wiadomości 500!
Zamieściłem wiadomości 500!
Wiadomości: 686
Rejestracja: 02/02/04, 19:46
Lokalizacja: Caen




przez Rulian » 09/05/07, 10:56

http://www.industrie.gouv.fr/energie/re ... uete04.htm

Poświęć trochę czasu, aby się temu przyjrzeć. Znajdziesz tu nawet teksty regulacyjne dotyczące taryf gwarantowanych. Są to jednak teksty dość „hermetyczne”.
0 x
Christine
Wielki Econologue
Wielki Econologue
Wiadomości: 1144
Rejestracja: 09/08/04, 22:53
Lokalizacja: W Belgii, po
x 1




przez Christine » 09/05/07, 13:20

Dlaczego nie skontaktować się z Radą Regionalną i innymi właściwymi administracjami? -i wykorzystać to, aby nawiązać kontakty w swojej przyszłej karierze? : Chichot: ?
0 x
kikow
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 09/05/07, 03:27




przez kikow » 15/05/07, 16:01

Dziękuję za link i radę.