Olej napędowy niezgodny z olejem?

surowy olej roślinny, diester, bioetanol lub inne biopaliwa lub paliwa pochodzenia roślinnego ...
carburologue
Rozumiem econologic
Rozumiem econologic
Wiadomości: 183
Rejestracja: 14/05/06, 15:23




przez carburologue » 19/08/07, 09:51

Witam wszystkich,

Jestem nowy w forum.Przeczytałem trochę wszystkiego, co mówi się o mieszance olej+diesel, ale gdzie czegoś nie rozumiem, to jak można wierzyć, że olej może mniej zanieczyszczać niż olej napędowy?? forum, oferować rozwiązania tańsze dla konsumenta, ale także mniej zanieczyszczające. A może jestem na złej drodze?

Jest wiele wyładowań do atmosfery, stąd zanieczyszczenie.Nie wiem w jakiej kolejności, ale jeśli ktoś mógłby mnie poinformować, to lepiej oświetliłoby moją latarnię.

A wracając do konkretów posiadam 1.9 diesla z grupy vag 1998 rok 136000tys km przebiegu.Mam pompę rotacyjną marki Lucas i podobno ta pompa jest bardziej delikatna przy mieszance olej/diesel.jest to pośrednie zastrzyk.
Stąd moje pytanie: co polecacie jeść mniej?
Ponieważ zużywa 6 l. Myślę, że to trochę za dużo.

Więc jeśli społeczność ekonologów mogłaby mi pomóc, byłbym bardzo wdzięczny.

Dziękuję.
0 x
zbliżamy się do końca, będziemy poświęcać ... Nie żartuję ... trochę humor jest dobre dla morale ...

futurystyczne powiedzenie
Avatar de l'utilisateur
vttdechaine
Rozumiem econologic
Rozumiem econologic
Wiadomości: 162
Rejestracja: 23/03/06, 16:01
Lokalizacja: Wschodniej Francji, niedaleko Szwajcarii




przez vttdechaine » 19/08/07, 09:56

Moim zdaniem udzielenie odpowiedzi na tego rodzaju pytania jest niewłaściwe.
Aby konsumować mniej (lub lepiej ...): elastyczna jazda, rozjaśnij samochód i dokonaj modyfikacji aerodynamicznych. Wszystkie te punkty zostały omówione na stronie forum.

@+
0 x
Marty
Avatar de l'utilisateur
I Citro
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 5129
Rejestracja: 08/03/06, 13:26
Lokalizacja: bordeaux
x 11




przez I Citro » 20/08/07, 16:47