Prezentacja nowego członka

Rozwój sytuacji forums i witryny. Humor i towarzyskość między członkami forum - Tout est cokolwiek - Prezentacja nowych zarejestrowanych członków Relaks, czas wolny, wypoczynek, sport, wakacje, pasje ... Co robisz ze swoim wolnym czasem? Forum wymiany na temat naszych pasji, zajęć, czasu wolnego ... kreatywnego lub rekreacyjnego! Opublikuj swoje reklamy. Ogłoszenia, cyber-akcje i petycje, ciekawe strony, kalendarze, wydarzenia, targi, wystawy, inicjatywy lokalne, działania stowarzyszeń… Nie prosimy o reklamę czysto komercyjną.
Avatar de l'utilisateur
Mathew
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 40
Rejestracja: 05/05/11, 12:04
Lokalizacja: Vasteras, Szwecja

Prezentacja nowego członka




przez Mathew » 14/11/12, 15:50

Cześć wszystkim!
Nazywam się Mathieu i napisałem już tutaj kilka wiadomości (kartonowa antena solarna i co z nią zrobić...), nie poświęcając czasu na przedstawienie się.

Mam 33 lata, jestem jeszcze studentem, ale opowiem Wam moją drogę, będzie łatwiej.
2001: DUT inżynieria cieplna i energia z IUT Longwy, 54
Następnie 3 lata jako technik cieplny w SOCOTEC
Następnie 4 lata jako kierownik budowy w branży płytek i cegieł. Budowy w Europie, USA, Indiach, Maghrebie.

2009-2012: Dyplom Instytutu Technologii w Cork w zakresie energii odnawialnej. Licencja za 4 lata, brak odpowiednika we Francji.
2012-2013: Tytuł magistra w zakresie optymalizacji energetycznej budynków na Uniwersytecie MDH w Västeras w Szwecji. Tytuł magistra w ciągu jednego roku, po raz kolejny nie ma odpowiednika we Francji.

Wybrałem studia za granicą, ponieważ w kraju EDF, Totalu i Arevy powiedziałem sobie, że podejście do energii odnawialnych będzie wyjątkowe. Chciałem dodać kilka ciekawych linijek do mojego CV :P

Co lubię: windsurfing i podróżowanie ciężarówką marki VW. Jestem także modem na stronie, buspirit.

Postaram się w tym trochę bardziej uczestniczyć forum niż wcześniej.

Do zobaczenia wkrótce w innych tematach! 8)
0 x
Alain G