Przegląd pomp ciepła (kopalnie Albi-Carmaux)

Odnawialne źródła energii, za wyjątkiem energii słonecznej lub termicznej (zobforums dedykowane poniżej): turbiny wiatrowe, energie morskie, energetyka hydrauliczna i wodna, biomasa, biogaz, głęboka energia geotermalna itp.
Sofio06
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 6
Rejestracja: 22/12/11, 15:52

Przegląd pomp ciepła (kopalnie Albi-Carmaux)




przez Sofio06 » 22/12/11, 16:05

Witam,

Jestem studentem szkoły inżynierskiej i przeprowadzam badanie rynku dotyczące pomp ciepła.
Byłoby miło odpowiedzieć na kwestionariusz, nie zajmuje to więcej niż 2 minuty.

merci d'Avance

https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... MWFuM1E6MQ
0 x
dedeleco
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 9211
Rejestracja: 16/01/10, 01:19
x 10




przez dedeleco » 22/12/11, 16:44

typowe dla kwestionariuszy, w których brakuje podstawowych pytań, takich jak oszustwa PAC za 30000 3 EUR lub stają się nieodwracalne XNUMX lata później z zakazem stosowania oszustwa, ale sprzedawane oszustwom itp.

PAC = rozwiązanie nuklearne z Fukushimą prędzej czy później we Francji !!!
0 x
Sofio06
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 6
Rejestracja: 22/12/11, 15:52




przez Sofio06 » 22/12/11, 17:00

Witam,

Ten kwestionariusz utworzyłem na podstawie problemu.
Właśnie dlatego niektóre pytania, które wydają się niezbędne dla ciebie, nie są obecne.

Cordialement
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79374
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11064

Re: Ankieta na temat pomp ciepła




przez Christophe » 22/12/11, 17:02

Ach i jaki problem proszę?

Sofio06 napisał:Jestem studentem szkoły inżynierskiej i przeprowadzam badanie rynku dotyczące pomp ciepła.


Którą szkołę proszę?

Mam dość pseudo studentów ... w rzeczywistości prawdziwych rekinów marketingowych ... i jestem uprzejmy!
0 x
Sofio06
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 6
Rejestracja: 22/12/11, 15:52