Normy środowiskowe i biznesowe

Ocena wpływu na środowisko produktów końca życia: tworzyw sztucznych, chemikaliów, środków transportu, marketingu rolno-spożywczego. Bezpośrednie recyklingu i recyklingu (Upcykling lub Upcykling) i ponowne wykorzystanie dobrych pozycji do kosza!
karzeł
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 26/11/07, 10:51

Normy środowiskowe i biznesowe




przez karzeł » 26/11/07, 10:57

Cześć, właśnie się tym zająłem forumi potrzebowałbym trochę pomocy, proszę.

Jestem studentem studiów roboczych i mam projekt wewnętrznego centrum recyklingu do wdrożenia w mojej firmie.

Jedynym minusem jest to, że firma wyda ISO 14001 w 2009 roku i konieczne jest, aby moje centrum recyklingu przestrzegało warunków tej normy w zakresie odpadów, aby uniknąć dalszych możliwych prac w przyszłości.

Do Twojej wiadomości mamy odpady
- karton / plastik
- drewno
- DIB (zwykłe odpady przemysłowe)
- żelazo
- miedź
- aluminium
oprócz tych odpadów mamy odpady niebezpieczne (DIS)
- garnek kleju
- wiadro z farbą
- podniósł się

Problemem jest to, że tak naprawdę nie opowiadam się za dokumentowaniem tego, co standard 14001 nakłada na sortowanie, przechowywanie ... różnych rodzajów odpadów.

Jeśli ktoś jest zaznajomiony ze standardem lub wie, gdzie mógłbym uzyskać dokładne informacje o tym, co on nakłada, jestem zainteresowany.

Merci d'Avance
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79386
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11072




przez Christophe » 26/11/07, 11:17

Czy widziałeś już na stronie Afnor?

http://www.afnor.org/
0 x
karzeł
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 26/11/07, 10:51




przez karzeł » 26/11/07, 11:34

tak, zamierzam to zobaczyć, ale mówią o celu tego standardu, a nie o tym, co trzeba zrobić, aby go przestrzegać.

Powiedzmy, że to, co zamierzam wdrożyć w moim centrum recyklingu, wcale nie wiem, czy pasuje do ciągów ISO 14001.

Uważam tylko: „Musisz szanować środowisko”