Zautomatyzowany recykling opakowań

Ocena wpływu na środowisko produktów końca życia: tworzyw sztucznych, chemikaliów, środków transportu, marketingu rolno-spożywczego. Bezpośrednie recyklingu i recyklingu (Upcykling lub Upcykling) i ponowne wykorzystanie dobrych pozycji do kosza!
gentil33
Rozumiem econologic
Rozumiem econologic
Wiadomości: 64
Rejestracja: 09/06/09, 09:17
Lokalizacja: bordeaux

Zautomatyzowany recykling opakowań




przez gentil33 » 19/06/09, 09:48

Witam wszystkich,

Pracuję nad tym tematem od miesięcy i myślę, że doszedłem do bardzo innowacyjnych rozwiązań, które całkowicie i definitywnie rozwiązują problemy dotyczące opakowań.

Dlatego też zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojej strony, a w szczególności Ciebie, Christophe, do podzielenia się ze mną swoją opinią na ten temat.

Mam szczerą nadzieję, że kiedyś to się spełni, byłby to ogromny sukces nas wszystkich.

http://sites.google.com/site/cadiot33650

Z góry dziękuję... Jean-Luc
0 x
phil53
Wielki Econologue
Wielki Econologue
Wiadomości: 1376
Rejestracja: 25/04/08, 10:26
x 202




przez phil53 » 19/06/09, 10:56

Uważam, że zamiast rozwiązań technicznych brakuje przede wszystkim edukacji.
Z jednej strony producenci schlebiają naszemu lenistwu wymyślając coraz bardziej praktyczne opakowania, dzięki którym mogą sprzedawać po wyższej cenie.
Z drugiej strony konsument, który zawsze znajdzie dobry powód, aby zrzucić winę na społeczność za wysiłek, jaki powinien podjąć.
Hipermarkety sprzedają teraz swoje torby, które zwykle nadają się do ponownego użycia. Przyjrzyj się uważnie pojemnikom na śmieci ustawionym po obu stronach dróg. Widzimy nawet te zwykłe, które były użyte tylko raz.
Co możemy powiedzieć o torebkach po fast foodach pozostawianych na parkingach i butelkach wrzucanych do rowów. Technologia nic nie da, jedynie edukacja i ograniczenia w postaci podatków od produktów jednorazowego użytku, a w szczególności opakowań, mogą pomóc w rozwoju sytuacji.