PMC geet

Modyfikacje i zmiany silników, doświadczeń, wniosków i pomysłów.
rexdom
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 10/09/05, 11:40




przez rexdom » 10/09/05, 11:47

Dzień dobry. Jestem nowy w sieci i natknąłem się na wszystkie eksperymenty dotyczące reaktora pantone. Jestem bardzo zainteresowany, ale chyba przegapiłem odcinek między pierwszymi bąbelkami kosiarki a mocowaniami na pojazdach mechanicznych. co się stało z oryginalną mieszanką woda-benzyna? może to dlatego, że jestem Belgiem, że nie śledziłem wszystkiego? :D . dziękuję za powiedzenie mi co i pod warunkiem, że wszystkie witryny takie jak Twoja będą kontynuowane.
0 x
Mamy niebo, po co robić z niego piekło?
Przestań gwałcić naszą matkę Ziemię!!
Avatar de l'utilisateur
JKG
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 28
Rejestracja: 26/02/05, 21:22
Lokalizacja: Rodez




przez JKG » 10/09/05, 22:16

rexdom pisze:między pierwszymi bełkotkami kosiarek a zespołami w pojazdach mechanicznych. co się stało z oryginalną mieszanką woda-benzyna?

Cześć Rexdom
W samochodach i traktorach stosujemy doping wodny, czyli dolewamy do reaktora tylko wodę i zachowujemy oryginalny wtrysk, zresztą jest to najprostsze.
W małych silnikach stosuje się 100% Pantone, to znaczy, że wtryskiwany jest HC i ewentualnie woda.
Pewnego dnia może dotrzemy do 100% wody.


@+
0 x
Ziemia nie jest nasz pożyczamy ją naszym dzieciom
rexdom
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 10/09/05, 11:40




przez rexdom » 11/09/05, 08:28

Ah, dobrze. to tylko dla wygody. Dzięki za poświęcenie czasu na odpowiedź. dobry weekend.
0 x
Mamy niebo, po co robić z niego piekło?

Przestań gwałcić naszą matkę Ziemię!!
jelupan
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 25
Rejestracja: 31/07/05, 11:00




przez jelupan » 11/09/05, 12:16

Witaj belgijski przyjacielu,