Zjednoczmy się: Region Grand Est

Modyfikacje i zmiany silników, doświadczeń, wniosków i pomysłów.
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79396
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11078




przez Christophe » 08/11/04, 21:00

Ludzie z Wielkiego Wschodu, Lotaryngii Alzacji, Belfort ... mogą się tutaj zorganizować!


Dziękuję wskazuje w komunikacie 1er:
- Dokładną lokalizację
- Środki (ludzkie Sprzęt finansowa) chcesz wnieść do budynku
- Na jakim poziomie chcesz ingerować w "związku"
- Pamiętaj, aby myśleć o znajomych, którzy może być brak dostępu do internetu i mówić w ich imieniu.
0 x
sentzich57
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 09/11/04, 22:05




przez sentzich57 » 09/11/04, 22:23

Halo

Jestem technikiem utrzymania ruchu i „dotykam” wszystkich obszarów.
Elektryczne, mechaniczne, pneumatyczne, spawanie, toczenie itp. ... z wyjątkiem „oferty sprzedaży” i literatury.
Przepraszam więc z góry za błędy, które popełniam.
W każdym razie
Wychodzę
Minęło ponad rok, odkąd czytam wszystkie e-maile i przeglądam różne dokumenty na PMC.
Od 4 miesięcy montuję PMC na jednocylindrowym silniku wysokoprężnym HATZ.
Jest długi, ale na pewno idzie.
Nie jestem bardzo dostępna Ale jeśli znajdziemy warsztat w pobliżu mojego domu, dlaczego nie.
Oferuję nawet pokój z super generatorem tri 15kva.
Aby ponownie uruchomić przed testami pmc.
Ponieważ dla mnie jasne jest, że wszystkie testy muszą być przeprowadzone na GE (generator)
Mogę wykonać wiele części mechanicznych i spawać wszystko, co można spawać.
Więc jeśli są wolontariusze, zarejestruj się forum.

Sentzich57-pmc@yahho.fr
dziwne jak nazwa!
0 x
Jean Christophe 2cv
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 9
Rejestracja: 10/06/04, 15:06




przez Jean Christophe 2cv » 16/11/04, 17:20

Halo

Będę szybki i zwięzły.

Mam 33 lata
architekt na południe od Marny jest północ? czy wielki wschód? : Niepewny: