Zasada Pantone w silniku LPG

Modyfikacje i zmiany silników, doświadczeń, wniosków i pomysłów.
Nanard
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 04/05/06, 12:34

Zasada Pantone w silniku LPG




przez Nanard » 05/05/06, 12:16

Przeglądałem stronę przez jakiś czas, ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.

Chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość wyposażenia silnika LPG w system Pantone? Jeśli tak, to czy zyski są identyczne jak w przypadku silników konwencjonalnych? Czy ktoś ma doświadczenie w terenie?


Nanar, twój nowy wyznawca forum
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone badacz silnika
Pantone badacz silnika
Wiadomości: 2028
Rejestracja: 17/09/05, 10:29
x 17




przez PITMIX » 05/05/06, 14:37

Witaj Nanardzie
Nie mam doświadczenia z LPG, ale moim zdaniem zasada pozostaje ta sama. Jeśli jest to możliwe na silniku benzynowym, to na silniku LPG.
Wiem, że niektórzy wolą poczekać, aż uzyskam wyniki z mojego montażu, zanim zabiorą się za modyfikację swojego pojazdu.
Nie jestem punktem odniesienia pod względem technicznym w moich zgromadzeniach, ale zamierzam się tam dostać.
Moja ostatnia edycja, jeśli znasz tę stronę, była bardzo klasyczna.
Bełkotka, reaktor w wydechu bardzo blisko kolektora i zasysanie gazu pochodzącego z reaktora bezpośrednio do kolektora dolotowego.
Po prostu sterowałem zaworem elektromagnetycznym na wylocie bełkotki, tak aby domieszkowanie wodą miało miejsce tylko wtedy, gdy akcelerator jest w pozycji otwartej, a bełkotka ma co najmniej 50°C.
Jeśli chodzi o poczynione oszczędności, to jeszcze nie to (w najlepszym przypadku - 0,5 l/100 km), ani przyrost mocy, ani redukcja hałasu.
Jedyne, co zaobserwowano, to gwałtowny spadek poziomu CO, który odpowiada wyższemu poziomowi tlenu. Rzeczywiście układ podłączenia reaktora do kolektora powoduje nadmiar powietrza na wlocie.
Być może musiałbym zmniejszyć rozmiar moich gaźników, aby zubożyć mieszankę, ale w tym celu musiałbym również znaleźć pomoc mechanika.