Sekularyzm?

Książki, programy telewizyjne, filmy, czasopisma lub muzyki dzielić, doradca do odkrycia ... Porozmawiaj z aktualnościami naruszające w jakikolwiek sposób econology, środowisko, energia, społeczeństwo konsumpcji (nowe przepisy lub normy) ...
Avatar de l'utilisateur
drwal
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 4731
Rejestracja: 07/11/05, 10:45
Lokalizacja: Mountain ... (Trieves)
x 2

Sekularyzm?




przez drwal » 02/11/06, 17:37

À première vue, pas grand chose à voir avec l'éconologie, mais c'est un sujet qui a quand même un rapport avec les libertés individuelles chères à de nombreux visiteurs de ce forum...

http://www.cap21.net/infos/lettre_5.pdf

La visée est électorale, évidemment, mais je trouve le propos intéressant...
0 x
"Jestem wielkim brutalem, ale rzadko myli ..."
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone badacz silnika
Pantone badacz silnika
Wiadomości: 1446
Rejestracja: 06/05/05, 20:31
Lokalizacja: piton st leu
x 2




przez zac » 02/11/06, 18:58

salut le rochon de service (que j'aime bien)

La laicité que je défend, car je pense qu'il suffit d'éliminer les religions et la cupiditée pour suprimer les guerres, prone l'égalité des séxes.

Appliquont la complètement et dans nos société "moderne" voyons quel sexe sera perdant : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:

quand au donneur de leçon qui vont bouffer leurs ,curé pasteur pope rabin imam etc........,du moment qu'il ne font pas de prosélitismes et qu'ils n'appellent pas à la guerre "sainte" je m'en fout. : Lol: : Lol: : Lol:

@+
0 x
Powiedział zebra, Freeman (zagrożone rasy)
To nie dlatego, że jestem con Staram się nie robić inteligentne rzeczy.

Powrót do "Media & Aktualności: programy telewizyjne, raporty, książki, wiadomości ..."

Kto jest online?

Użytkownicy przeglądający to forum : Brak zarejestrowanych użytkowników i gości 81