Niezależność energetyczna z częścią sprzętu ...

Hi-tech sprzęt elektroniczny i komputer i Internet. Lepsze wykorzystanie energii elektrycznej, pomoc w pracach i specyfikacji, wyboru sprzętu. Prezentacje zagospodarowanie i plany. Fale i zanieczyszczenia elektromagnetycznego.
Dag
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 10
Rejestracja: 20/11/12, 14:17




przez Dag » 27/11/12, 22:38

BobFuck napisał:OK, kontynuacja ankiety: w jakim kraju mieszkasz, w jakim klimacie (szerokość geograficzna, temperatury), jaki typ budynku itp.

Mieszkam we Francji na północy.
Mieszkam w rezydencjach, w których mi pozwalają mieszkać :D
Nie, jestem studentką, więc nie mam stałego miejsca zamieszkania poza domem rodziców, ale niedługo będę musiała wyjechać.

BobFuck napisał:Mówisz, że nie masz ogrzewania, więc prawdopodobnie nie we Francji (a może masz dom pasywny lub jesteś bezdomny?...)

Jeśli mam ogrzewanie, ponieważ jestem w rezydencji. Ale wiem, co zużywam podczas ogrzewania: zero. Ale w przypadku zamieszkania tak nie jest, więc… niewiele to zmienia (ani trochę).
Jedynym faktem, że nie jestem bezdomny, jest to, że muszę polegać na energii innych, niestety XD

BobFuck napisał:Niekoniecznie: nie musisz być fundamentalistą, ale pragmatykiem, wszystko zależy od kompromisu.

Tak więc, jeśli nie jesteś bezdomny (z 3 komputerami?), trudno mi zrozumieć, w jaki sposób Twój komputer mógłby reprezentować Twoją pierwszą pozycję energetyczną.

O ile wiem, używam go tylko wtedy, gdy jestem w domu (z wyjątkiem świateł). To naprawdę mój problem.

BobFuck napisał:Oui, bien sûr.

Pytanie, czy zostanie to zrekompensowane przez energię, którą wytwarza, a której nie trzeba będzie wytwarzać „brudną”.

Jeśli panel jest dobrze umiejscowiony, dobrze zorientowany, nasłoneczniony i przetrwa wystarczająco długo, to z nawiązką to rekompensuje (w zależności od rodzaju odpowiednich paneli).

W przeciwnym razie nie.

Na chwilę obecną nie jest mi to potrzebne.