Witam wszystkich!

Rozwój sytuacji forums i witryny. Humor i towarzyskość między członkami forum - Tout est cokolwiek - Prezentacja nowych zarejestrowanych członków Relaks, czas wolny, wypoczynek, sport, wakacje, pasje ... Co robisz ze swoim wolnym czasem? Forum wymiany na temat naszych pasji, zajęć, czasu wolnego ... kreatywnego lub rekreacyjnego! Opublikuj swoje reklamy. Ogłoszenia, cyber-akcje i petycje, ciekawe strony, kalendarze, wydarzenia, targi, wystawy, inicjatywy lokalne, działania stowarzyszeń… Nie prosimy o reklamę czysto komercyjną.
Avatar de l'utilisateur
Mathew
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 40
Rejestracja: 05/05/11, 12:04
Lokalizacja: Vasteras, Szwecja

Witam wszystkich!




przez Mathew » 08/05/11, 22:10

I proszę bardzo, tytuł mówi wszystko!
Jestem zarejestrowany od dwóch dni, mimo że korzystam z serwisu już kilka lat.
Nazywam się Mathieu, jestem inżynierem ciepłownikiem i szkolę się w zakresie energii odnawialnych w CIT w Cork w Irlandii.

A na chwilę obecną odbywam staż w 13.

Wszystko w porządku, śledzisz? : Mrgreen:

Moje pierwsze osiągnięcie, z którego jestem bardzo dumny: przypowieść o słońcu. To z dzisiejszego popołudnia, prawie zagotowałam wodę :D
Ulepszenie systemu zaplanowane w tym tygodniu!

A+ na forum!
Ostatnio edytowane przez Mathew 09 / 05 / 11, 22: 40, 1 edytowany raz.
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79374
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11064




przez Christophe » 09/05/11, 10:04

Cześć Mateusz i witaj tutaj,

Wygląda na to, że niezwykle suchy klimat motywuje ludzi do zamontowania paneli słonecznych już teraz: https://www.econologie.com/forums/four-solai ... 10736.html

Ja osobiście mam piekarnik Ulog w trakcie realizacji:
https://www.econologie.com/forums/four-cuise ... 10753.html

Nie wahaj się i utwórz nowy temat, w którym możesz przedstawić swoją przypowieść o energii słonecznej!
0 x

 


  • Podobne tematy
    odpowiedzi
    widoki
    Ostatni post