Różne technologie silników parowych?

Transport i nowy Transport energii, zanieczyszczenie środowiska, innowacje silnika, samochód, samochody hybrydowe, prototypy, kontrola zanieczyszczenia, normy emisji, podatek. nie poszczególne rodzaje transportu: transport, organizacja Carsharing lub carpooling. Transport bez lub z mniejszym oleju.
ggdorm
Rozumiem econologic
Rozumiem econologic
Wiadomości: 122
Rejestracja: 23/02/09, 17:25
Lokalizacja: Belgique

Różne technologie silników parowych?




przez ggdorm » 24/02/11, 19:04

Cześć wszystkim! Krótka prezentacja, jestem belgijskim studentem III stopnia w dziedzinie elektromechaniki w trakcie tworzenia furtki do inżyniera przemysłowego.
W tym temacie chciałbym zebrać wszystko, co się robi i rozwija, a także pomysły wszystkich w zakresie motoryzacji, produkcji energii elektrycznej, kogeneracji… z parą wodną.
Od czasu do czasu z pudeł naszych przodków wyłania się wiele starych technologii, a środki produkcji są czystsze, moje zainteresowanie wzbudza para.
Nie mogę się doczekać odpowiedzi, życzę wszystkim miłego wieczoru!
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79374
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11064




przez Christophe » 24/02/11, 19:08

0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79374
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11064




przez Christophe » 24/02/11, 19:13

Możesz też obejrzeć:

Lokomotywa Diesel Vapeur Kitson Nadal, który jest pierwszym (i ostatnim ???) cyklem oparów oleju napędowego do transportu

https://www.econologie.com/locomotive-hy ... s-520.html

Obraz
Obraz

Wydajność w tym czasie była (i nadal jest) wyjątkowa!