Sekwestracja CO2: lasy !!

Ocieplenie i zmiany klimatyczne: przyczyny, skutki, analiza ... Debata nad CO2 i innych gazów cieplarnianych.
Schullera
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 1
Rejestracja: 09/03/08, 16:43

Sekwestracja CO2: lasy !!




przez Schullera » 09/03/08, 16:49

Witam wszystkich, jestem studentem i pracuję nad projektem dotyczącym sekwestracji CO2. Całkiem naturalnie interesują mnie mechanizmy biosekwestracji i kompensacji poprzez plantacje.

Ale mam duży problem ze znalezieniem informacji ilościowych!!
Muszę znać dokładną ilość sekwestrowanego CO2 w zależności od rodzaju lasu, dojrzałości lasu itp.

Mam mnóstwo danych jakościowych, ale nic konkretnego...
Czy ktoś ma jakąś stronę internetową zawierającą tego typu informacje?

Z góry dziękuję !!!!
0 x
lilia
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 4
Rejestracja: 08/01/08, 20:04

niektóre utwory




przez lilia » 13/03/08, 23:28

Witam,

Nie wiem, czy takie informacje są powszechnie dostępne...
Jednak w kontekście projektów „CDM (Mechanizm Czystego Rozwoju)” w proponowanych projektach należy oszacować ilość dwutlenku węgla zmagazynowanego w wyniku realizacji projektu w porównaniu z tym, co by się stało, gdyby zarządzanie terytorium nie uległo zmianie. Informacje te są zatem dostępne w PDD (dokumentach projektu projektu), które przedstawiają te projekty przed ich zatwierdzeniem... Myślę, że niektóre PDD można pobrać ze strony internetowej Banku Światowego. Będziesz musiał sam znaleźć projekty. bliżej swojego badania aby znaleźć informacje na temat interesujących Cię typów lasów. W przeciwnym razie, jeśli chodzi o wszystko, co jest związane z kredytami węglowymi... istnieje sporo stron, oto kilka (najbardziej znane, oficjalne i wiarygodne... o ile wiem!)

www.missioneco.org/publications/pg_kyoto.htm

cdm.unfccc.int

www.carbonfinance.org
0 x
Zniechęcony, zrozpaczony, ale nie zdesperowany i zawsze wojowniczy!
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79126