Mieszaj olej napędowy z benzyną lub etanolem E85: zużywaj mniej i czyść silnik Diesla

Wskazówki, porady i wskazówki, aby obniżyć zużycie, procesów lub wynalazki jak niekonwencjonalnych silników: Silnik Stirlinga, na przykład. Patenty poprawiające spalanie: traktowanie plazmą z wtryskiem wody, jonizację paliwo lub utleniacz.
Occip
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 7
Rejestracja: 04/06/19, 22:24
x 2

Re: Diesel Car: zużywają mniej z lekkim SP95




przez Occip » 07/06/19, 09:39

Christophe napisał:
Pracuję nad silnikami od ponad 20 lat i nigdy nie słyszałem określenia szorstki? Możesz wyjaśnić?

Zwłaszcza, że ​​wydaje się to przeczyć faktowi, że jest bardziej elastyczny... zysk na elastyczności, tak ci przewidywałem, co : Chichot:


Wadą jest dla mnie szybkość reakcji na naciśnięcie pedału.W najnowszych dieslach zawsze występuje niewielkie opóźnienie spowodowane turbosprężarką.
A elastyczność to umiejętność jazdy z małą prędkością bez szarpnięć i przy dobrym przyspieszaniu, mój silnik już wcześniej był dość elastyczny (często jeżdżę na 1500 obr/min przy ustabilizowanych obrotach).

Na weekendowe pomiary będzie to skomplikowane. Jeżdżę autostradą z czołowym wiatrem 80km minivanem, bez problemu przekroczę 6l/100.
1 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79117
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 10972

Re: Diesel Car: zużywają mniej z lekkim SP95




przez Christophe » 07/06/19, 09:56

No cóż, to dziwna definicja… : Chichot:

Dla mnie elastyczność jest dokładnie taką definicją chropowatości: umiejętność dobrego pokonywania zakrętów… nie ma znaczenia, czy jedzie się na niskich obrotach, czy nie…

Zatem zgodnie z tymi definicjami silnik jest „płynny” przy niskich obrotach i szorstki później, ale ostatecznie mówimy o tym samym zachowaniu: czy jest w stanie „szybko” zwiększać obroty i zapewniać moc skokową? Czy jestem dobry? : Mrgreen: