Potrzebujesz pomocy z quizem rozprawy studenckiej na temat transformacji energetycznej

Ocieplenie i zmiany klimatyczne: przyczyny, skutki, analiza ... Debata nad CO2 i innych gazów cieplarnianych.
roszeliel
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 31/03/22, 20:09

Potrzebujesz pomocy z quizem rozprawy studenckiej na temat transformacji energetycznej




przez roszeliel » 05/04/22, 20:00

Witam, jestem studentem Master's in Territorial Strategy w Caen iw ramach mojej pracy doktorskiej na temat trzeźwości energetycznej chciałbym prosić o pomoc w wypełnieniu ankiety.

Rzeczywiście, wiadomości o zarządzaniu paliwami kopalnymi (ropa, gaz), w szczególności podczas konfliktu rosyjsko-ukraińskiego, skłaniają nas do zrewidowania naszego sposobu konsumpcji. Ciekawą opcją jest wykorzystanie odnawialnych źródeł energii, ale niekoniecznie są one dostępne dla wszystkich. Sektor mieszkaniowy we Francji metropolitalnej musi zostać zdekarbonizowany, podobnie jak inne sektory działalności, aby osiągnąć pomyślną transformację energetyczną do 2050 r. Komfort cieplny ma duży wpływ na rachunki za energię i globalne ocieplenie, dlatego pracuję nad tematem, który kwestionuje rolę władz publicznych w promowaniu większej trzeźwości energetycznej gospodarstw domowych we Francji metropolitalnej.

Państwo wdrożyło pomoc na renowację energetyczną budynków. I chciałbym ocenić poprzez moje badanie, czy środki państwa mogą przyczynić się do efektywnej regulacji zużycia energii przez gospodarstwa domowe w sektorze mieszkaniowym: to nazywam trzeźwością w zużyciu energii.

Z góry serdecznie dziękuję za udział, który bardzo mi pomoże w mojej pracy doktorskiej. Jeśli spodobała Ci się ankieta, możesz również udostępnić ją wokół siebie. Jest całkowicie anonimowy i trwa stosunkowo krótko.

https://www.webquest.fr/?m=117660_le-role-des-pouvoirs-publics-pour-favoriser-une-plus-grande-sobriete-energetique-des-menages-en-france-metropolitaine