Wyszukiwarka ekologiczna

Książki, programy telewizyjne, filmy, czasopisma lub muzyki dzielić, doradca do odkrycia ... Porozmawiaj z aktualnościami naruszające w jakikolwiek sposób econology, środowisko, energia, społeczeństwo konsumpcji (nowe przepisy lub normy) ...
djeek9006
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 8
Rejestracja: 03/11/07, 00:05

Wyszukiwarka ekologiczna




przez djeek9006 » 03/11/07, 00:06

Witam,
Jestem studentem i w ramach osobistego projektu chciałem stworzyć ekologiczną wyszukiwarkę, połowa przychodów z reklam zostanie przekazana stowarzyszeniom ekologicznym. Można go używać z przyjemnością obrazów naszej planety w wysokiej rozdzielczości jako tapety.
Tutaj robię małą reklamę, aby było to znane:

http://www.ecogine.org

Mam nadzieję, że ci się spodoba.

Jeśli możesz podzielić się swoimi uwagami lub opiniami na temat projektu, nie wahaj się!

dziękuję
JB
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
moderator
moderator
Wiadomości: 14141
Rejestracja: 13/02/07, 22:38
Lokalizacja: Bayonne
x 839




przez Flytox » 03/11/07, 10:35

Witaj djeek9006

Witamy w forum.
Oprócz przeniesienia części przychodów z reklam na cele proekologiczne, czy mógłbyś wyjaśnić, jaka jest różnica między Twoim linkiem a wpisywaniem tych samych słów kluczowych bezpośrednio w Google? („radość z obrazów naszej planety w wysokiej rozdzielczości jako tapetę”).
A+
0 x
Powodem jest szaleństwo najsilniejsze. Powodem mniej silne, że to szaleństwo.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
djeek9006
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 8
Rejestracja: 03/11/07, 00:05




przez djeek9006 » 03/11/07, 10:44

Witam,
nie ma różnicy w stosunku do silnika Google, ponieważ jest to powiązanie z tym drugim. Chciałem stworzyć różnicę za pomocą tapet, dać „coś więcej”. Rzeczywiście, wiele osób nie przejmuje się częścią „Eko”, ale surfuje po witrynie w poszukiwaniu zdjęć.
Muszę się więc wyróżniać, bo inaczej internauci korzystają z Google.