Rozwój sytuacji forums i witryny. Humor i towarzyskość między członkami forum - Tout est cokolwiek - Prezentacja nowych zarejestrowanych członków Relaks, czas wolny, wypoczynek, sport, wakacje, pasje ... Co robisz ze swoim wolnym czasem? Forum wymiany na temat naszych pasji, zajęć, czasu wolnego ... kreatywnego lub rekreacyjnego! Opublikuj swoje reklamy. Ogłoszenia, cyber-akcje i petycje, ciekawe strony, kalendarze, wydarzenia, targi, wystawy, inicjatywy lokalne, działania stowarzyszeń… Nie prosimy o reklamę czysto komercyjną.
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79332
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11046




przez Christophe » 05/03/03, 20:21

Krótki post przedstawiający Ciebie, Twoje działania i przekonania dotyczące środowiska.
0 x
Logan
Rozumiem econologic
Rozumiem econologic
Wiadomości: 62
Rejestracja: 25/03/03, 11:45




przez Logan » 12/05/03, 18:01

Cześć, chodź! Zaczynam
Mam 32 lata i pracuję w branży IT. Interesuję się naukami i technikami wszelkiego rodzaju, które powinny pozwolić nam (pewnego dnia) żyć w świecie bardziej szanującym nasze środowisko. Witryna Ekonologia to najbliższa reprezentacja w sieci (według mojej wiedzy) świadomości ekologicznej, która nie odrzuca ani ekonomii, ani nauk.
Nie rozpoznaję się w otaczającym dyskursie „środowiskowym” bliższym, moim zdaniem, obskuranizmowi i mistycyzmowi niż prawdziwemu postępowemu ruchowi politycznemu.

Moje zainteresowania w dużej mierze pokrywają się z omawianymi na ten temat forum :
- Alternatywne energie
- siedlisko ekologiczne
- Problemy z ponownym przetwarzaniem odpadów i ścieków
- Naturalny basen, ogród Zen, kultura bonsais
- odkrycia naukowe
- Podbój kosmosu
- Zjawisko UFO
- Sztuczna inteligencja
- robotyka
- literatura komiksowa i SF
- Alternatywy ekonomiczne i społeczne (topnienie waluty, dywidenda społeczna itp.)
- Manipulacja genetyczna (w kierunku świata społecznie akceptowanych mutantów ???)
- MMORPG (stałe gry wieloosobowe)


Moje przekonania: