Pantone

Wtrysk wody w silnikach termicznych i słynny "silnik pantone". Ogólne informacje. Wycinki prasowe i filmy. Zrozumienie i naukowe wyjaśnienia wtrysku wody do silników: pomysły na montaże, badania, analizy fizyko-chemiczne.
chris
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 4
Rejestracja: 14/09/05, 22:37




przez chris » 14/09/05, 22:39

Czy widzieliście kiedyś system PMC-GEET Pantone na hulajnodze, macie dane kontaktowe wynalazcy lub zdjęcia, z góry dziękujemy.
0 x
Rantanplan
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 23
Rejestracja: 18/09/05, 22:31




przez Rantanplan » 22/09/05, 22:13

Cześć Chris,
Ja również planuję zainstalować go na czterosuwowym skuterze 125 lub 250.
Jestem nowy w pentome, ale nie techniczny (to moja praca)
Moim zdaniem przed uruchomieniem trzeba zrozumieć jak najwięcej problemów.
A do tego to forum wygląda dobrze.

Jeśli chcesz, możemy podzielić się naszymi informacjami i pomysłami.

Mam już propozycję modyfikacji gaźnika silnika.

Co do reszty, staram się zrozumieć, aby obrać właściwy kierunek.

Na chwilę obecną rozwiązania, które wydają mi się interesujące dla naszego projektu to:

- modyfikacja gaźnika w celu umożliwienia dobrego zasysania w reaktorze, zmiennego wzbogacenia, dobrego rozruchu na zimno na benzynie (patrz temat zasilanie reaktora pentonowego małym gaźnikiem)
- dobra izolacja termiczna wokół reaktora, ponieważ w przypadku małego silnika wyrzucone kalorie muszą zostać dobrze wykorzystane przez reaktor. W takich warunkach powinna wystarczyć pręt o długości od 200 mm do 250 mm. Zależy to również od temperatury wylotowej gazu z silnika. Zmierzyć. Średnica pręta 10 mm Cylinder rdzenia reaktora DIAM 12 MM
- niska chropowatość rury reaktora i cylindra. Jeśli chodzi o drążek, mam mały pomysł na stronę starego drążka amortyzatora.
- wyprofilowany kształt pręta na wlocie i wylocie reaktora
- minimalna odległość między reaktorem a wylotem spalin silnika i całość jest dobrze izolowana termicznie.