Anti gniazdo os przepisu zielono?

Zużycia i zrównoważony i odpowiedzialny dieta dzienna wskazówki w celu zmniejszenia zużycia energii i wody, odpadów ... Jedz: przygotowania i receptur, znalezienie zdrowej żywności, sezonowe i lokalne informacje konserwatorskich żywność ...
Jeansayrian
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 4
Rejestracja: 22/04/20, 18:41

Re: Przepis na zielone gniazdo os?




przez Jeansayrian » 22/04/20, 21:15

Zrobione!

Więc jestem totalnym nowicjuszem. Czekałem na zmierzch, żeby załatwić swoje sprawy. Nawet nie wiem, co mnie opętało, że chciałam je przenieść!
Umieściłem gniazdo w starym, opuszczonym chlewie, bez kleju, więc na drewnianej belce nakleiłem domowy miód, dobrze się trzyma, jest pożywny, a gniazdo jest śmiesznie małe na 3 cm. W każdym razie belka jest kanciasta, więc nie spadnie na ziemię i jest osłonięta przed deszczem i prawie przed wiatrem.

Dopiero wtedy, kiedy usunąłem gniazdo, została już tylko jedna osa Roll:
Spojrzała na mnie, zatoczyła się do przodu na tylnym siedzeniu i poleciała na pole naprzeciwko.
Czy zgubiłem pozostałych podczas jazdy lub na parkingach? Czy nie spieszyliby się z powrotem do samochodu i zgubili się podczas zakupów?
Czy była to królowa, jeśli była tylko jedna. Mimo wszystko była dość duża, bardzo czarna głowa, prawie czerwonawe nogi.

Nie wiem czy wróci do gniazda, jest trochę pogniecione, ale komórki są. Może miód z masłem go przyciągnie?

Oczywiście nie polecam nikomu tego robić, jeśli jest większy. Prawdopodobnie rozśmieszy to niektórych przyzwyczajonych do śmiechu, ale lepiej dobrze się zastanów i chroń się! Mój strój musiał rozśmieszyć osę, ale nie żałuję!

: Wink:
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79323
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11042

Re: Przepis na zielone gniazdo os?




przez Christophe » 23/04/20, 02:55