magazynowania energii elektrycznej: grafen ultracapacitor-600Wh / kg!

Samochody, autobusy, rowery, samoloty elektryczne: wszystkie elektryczne środki transportu, które istnieją. Konwersja, silniki i napędy elektryczne do transportu ...
Dirk Pitt
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 2081
Rejestracja: 10/01/08, 14:16
Lokalizacja: Isere
x 68

Re: Superkondensatory grafenowe




przez Dirk Pitt » 26/11/14, 16:17

danielj napisał:
Przede wszystkim jestem „dotykającym” technikiem, który majsterkuje (w dosłownym tego słowa znaczeniu i bez pejoratywnych wyobrażeń) i który robi mnóstwo rzeczy…


więc ja też jestem specjalistą od wszystkiego, a zwłaszcza supercapas w ramach mojej pracy.
i mogę ci powiedzieć, doświadczenie réelle na poparcie tego, że energia zwrócona (a zatem zmagazynowana) w superkondensatorze jest znacznie większa niż 50% tego, co wstrzykuje do niego moja ładowarka stałoprądowa (raczej bliższa 90% w trybie proto). to nie jest wiara: to fakt!

nie jestem osobą, która ma przekonać każdego, kto nie chce słyszeć, chciałem tylko rzucić trochę światła.
0 x
Obraz
Kliknij mój podpis
DanielJ
Rozumiem econologic
Rozumiem econologic
Wiadomości: 93
Rejestracja: 17/10/12, 18:18

Re: Superkondensatory grafenowe




przez DanielJ » 26/11/14, 19:09

Dirk Pitt napisał:
danielj napisał:
Przede wszystkim jestem „dotykającym” technikiem, który majsterkuje (w dosłownym tego słowa znaczeniu i bez pejoratywnych wyobrażeń) i który robi mnóstwo rzeczy…


więc ja też jestem specjalistą od wszystkiego, a zwłaszcza supercapas w ramach mojej pracy.
i mogę ci powiedzieć, doświadczenie réelle na poparcie tego, że energia zwrócona (a zatem zmagazynowana) w superkondensatorze jest znacznie większa niż 50% tego, co wstrzykuje do niego moja ładowarka stałoprądowa (raczej bliższa 90% w trybie proto). to nie jest wiara: to fakt!

nie jestem osobą, która ma przekonać każdego, kto nie chce słyszeć, chciałem tylko rzucić trochę światła.