zawór egr samochodu

Odnawialne źródła energii, za wyjątkiem energii słonecznej lub termicznej (zobforums dedykowane poniżej): turbiny wiatrowe, energie morskie, energetyka hydrauliczna i wodna, biomasa, biogaz, głęboka energia geotermalna itp.
mathis290
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 1
Rejestracja: 26/12/17, 18:04

zawór egr samochodu




przez mathis290 » 26/12/17, 18:12

Witam wszystkich
Jestem na maturze z mechaniki zawodowej muszę zdać raport i w ramach tematu postanowiłem poruszyć temat zaworu EGR w Berlingo 1,6 HDI
więc chciałbym wiedzieć, czy ktoś wie dokładnie, jak to działa, ponieważ wiem, jak to powiedzieć, ale mam trudności ze sformułowaniem wszystkiego.
Wiem, że uwolnione gazy (NOx) wracają do komory spalania w celu ponownego spalenia i tak dalej.
ale chciałbym uzyskać więcej szczegółów, jeśli to możliwe?
Dziękuję do widzenia
przepraszam za błędy ortograficzne :)
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79294
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11028

Re: Zawór egr w samochodzie




przez Christophe » 26/12/17, 20:17

Witam,

Wszystko, co musisz wiedzieć o zaworze EGR, znajdziesz tutaj: nowy-transport/obsługa-zaworu-egr-i-objaśnienia-t3958.html

Nie jestem pewien, czy Twoim nauczycielom podobają się wszystkie przedstawione tam pomysły : Chichot: : Chichot: : Chichot:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gildas
Wielki Econologue
Wielki Econologue
Wiadomości: 879
Rejestracja: 05/03/10, 23:59
x 173

Re: Zawór egr w samochodzie




przez Gildas » 27/12/17, 15:01

Witam,

Zobacz także niskociśnieniowy zawór EGR recyrkulujący mniej cząstek: