Początkujący z tym, jak rozpocząć leniwy ogród warzywny

Rolnictwo i gleby. kontrola zanieczyszczeń, rekultywacja gleby, humus i nowych technik rolniczych.
Avatar de l'utilisateur
Nico02
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 17
Rejestracja: 22/11/17, 17:24
Lokalizacja: Aisne
x 7

Początkujący z tym, jak rozpocząć leniwy ogród warzywny




przez Nico02 » 24/11/17, 15:03

Bonjour à tous,

Nowość na forum, przedstawiłem się w tym temacie: Ogród warzywny leniwych - AISNE (02), chciałem zadać szybkie pytanie.

Postanowiłem przetestować metodę Did67 i pokryłem sianem niewielką część około 30m2 mojej ziemi.

Jestem raczej nowy, nawet bardzo nowy, jeśli chodzi o ogrodnictwo warzywne.

Z góry przepraszam, jeśli moje pytanie zostało już zadane w wątku o leniwych ogrodach warzywnych, ale w tej chwili jestem na 100 stronie z 800 i trochę do przeczytania...

Jestem początkująca, więc zdecydowałam się zacząć od truskawek (białych i czerwonych), sałatek i rzodkiewek, nie wiem, czy to dobry wybór, ale w domu będzie hitem.

Chciałem więc poznać Twoją opinię. Co będzie najlepsze na początek dla nowicjusza takiego jak ja?

Zastanawiam się nad tym, żeby zacząć od roślin w doniczkach, które postawię w ziemi, lekko rozsypując siano.

Na razie polecono mi fasolkę szparagową, pomidorki koktajlowe, bardziej niż pomidory ze względu na minidou, cukinię i groszek.

Chciałem poznać Twoją opinię w dwóch kwestiach:

Czy 30m2 wystarczy na początek i od jakich warzyw lub owoców zacząć?

Na domiar złego powiedziałbym, że z klimatem „PÓŁNOCNYM”!!!

Z góry dziękuję.

Nico.
0 x
sicetaitsimple
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 9774
Rejestracja: 31/10/16, 18:51
Lokalizacja: Dolna Normandia
x 2638

Re: Początkujący, jak założyć leniwy ogródek warzywny




przez sicetaitsimple » 24/11/17, 17:13

Nowość na forum, przedstawiłem się w tym temacie: Ogród warzywny leniwych - AISNE (02), chciałem zadać szybkie pytanie.