Projekt Autarky 2018

Odnawialne źródła energii, za wyjątkiem energii słonecznej lub termicznej (zobforums dedykowane poniżej): turbiny wiatrowe, energie morskie, energetyka hydrauliczna i wodna, biomasa, biogaz, głęboka energia geotermalna itp.
Anthony68
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 22/06/17, 20:23
x 1

Projekt Autarky 2018




przez Anthony68 » 22/06/17, 20:42

Dobry wieczór, przygotowuję się do wyjścia z tego systemu, będę miał ląd z łagodnym strumieniem.

Jaki sprzęt kupić jako turbina wiatrowa 2 panele fotowoltaiczne i turbina Chcę aby każdy miał pewność, że zawsze będzie miał prąd.

Zamrażarka, pompa wodna i zbiornik ciepłej wody

I oprócz świateł 6 i gniazda zasilania 6.

Nie znam się na tym zbyt wiele, dziękuję i chciałbym mieć ewentualnie listę zakupów, żeby mieć pewność, że nigdy nie zabraknie mi soku.

Z poważaniem.
1 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79111
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 10972

Re: Projekt samowystarczalności 2018




przez Christophe » 22/06/17, 23:55

Witam i zapraszamy tutaj!

Uh, co to jest delikatny strumień?

Gniazdko nie ma żadnego znaczenia energetycznego, wszystko zależy od tego, co do niego podłączysz...

Reszta zależy od budżetu... Krótko mówiąc: autonomia energetyczna ma swoją cenę, czyli magazynowanie...
0 x
Anthony68
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 22/06/17, 20:23
x 1

Re: Projekt samowystarczalności 2018




przez Anthony68 » 23/06/17, 09:38

Dziękuję, chyba zapomnieli o sile strumienia, więc samo z turbiną i turbiną wiatrową 5000 euro myślę, że już jest dobrze.
0 x
izentrop
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 13644
Rejestracja: 17/03/14, 23:42
Lokalizacja: Picardie
x 1502
Kontakt :

Re: Projekt samowystarczalności 2018




przez izentrop » 23/06/17, 10:00

Witam,
Zacznij od oceny średniego rocznego przepływu strumienia i potencjału wiatru, co pomoże określić prawdopodobny potencjał energii.