Wybierz dostawcę gazu i energii elektrycznej (zielony)

Ropa, gaz, węgiel, energia jądrowa (PWR, EPR, fuzja gorąca, ITER), elektrociepłownie gazowe i węglowe, kogeneracja, trójgeneracja. Peakoil, zubożenie, ekonomia, technologie i strategie geopolityczne. Ceny, zanieczyszczenie, koszty ekonomiczne i społeczne ...
HEKL
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 3
Rejestracja: 20/07/09, 16:19

Wybierz dostawcę gazu i energii elektrycznej (zielony)




przez HEKL » 20/07/09, 16:31

Witam po przejrzeniu forum Chciałbym mieć nieco dokładniejszy obraz moich pytań, ponieważ nie mogłem zsyntetyzować wszystkich informacji:

Jestem studentem i zamierzam zamieszkać w mieszkaniu... na razie normalnie :-)... Zamierzam maksymalnie ograniczyć zużycie prądu i gazu.. ale zaczynałem od enercoop w elektryce i poweo w gazie.

po różnych lekturach nie jestem już pewien zalet enercoop i jego wpływu na rozwój zielonych energii.. Oferta energii elektrycznej (zielonej) i gazu poweo również jest dobrym kompromisem.

w rzeczywistości chciałbym mieć jasne i obiektywne informacje, jak najlepiej zużywać minimum energii, aby także dyskutować o tym wokół mnie i podnosić świadomość… ale trochę się gubię w tych wszystkich artykułach

merci d'Avance
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79125
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 10974




przez Christophe » 20/07/09, 17:51

Witam,

Twój gest jest na Twoją cześć, ale może powodować problemy z wynajmującym (ponieważ zakładam, że będziesz najemcą).

W rzeczywistości: fakt przyjęcia oferty „zwolnionej” składany jest nie w Twoim imieniu, ale pod adresem kwatery i jest „nieodwracalny”. Innymi słowy: mieszkalnictwo nigdy nie może wrócić do regulowanych taryf EdF / GdF.

Decyzję tę należy zatem podjąć z właścicielem lub przez niego...
0 x
HEKL
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 3
Rejestracja: 20/07/09, 16:19




przez HEKL » 22/07/09, 17:16

Christophe napisał:Witam,