Ankieta: rozwiązanie optymalizujące zużycie wody

Prace przy kanalizacji lub wodzie sanitarnej (gorącej, zimnej, czystej lub używanej). Zarządzanie, dostęp i wykorzystanie wody w domu: wiercenie, pompowanie, studnie, sieć dystrybucji, oczyszczanie, kanalizacja, odzyskiwanie wody deszczowej. Odzyskiwanie, filtracja, oczyszczanie, procesy magazynowania. Naprawa pomp wodnych. Zarządzaj, używaj i oszczędzaj wodę, odsalanie i odsalanie, zanieczyszczenie i wodę ...
Tomfantasy
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 08/02/09, 00:39

Ankieta: rozwiązanie optymalizujące zużycie wody




przez Tomfantasy » 08/02/09, 00:42

Witam wszystkich, proponuję odpowiedzieć na małą ankietę dotyczącą rozwiązań optymalizacyjnych w gospodarce wodnej; Sam jestem studentem ekonomii i prowadzę badanie rynku dotyczące odzyskiwania wody deszczowej dla budynków zbiorczych. Trwa od 5 do 7 minut

oto link do ankiety dla profesjonalistów: http://www.sondageonline.com/live.php?c ... 9495382768
tutaj jest link do ankiety dla osób fizycznych: http://www.sondageonline.com/live.php?c ... 9572893458


Dziękuję za wkład, do zobaczenia wkrótce forum
Ostatnio edytowane przez Tomfantasy 08 / 02 / 09, 14: 31, 1 edytowany raz.
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79126
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 10974




przez Christophe » 08/02/09, 00:50

Pfff ... proszę się uspokoić poczwórne posty!

Muszę tylko to zatrzymać!
0 x
Tomfantasy
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 08/02/09, 00:39




przez Tomfantasy » 08/02/09, 09:41

[quote = "Christophe"] Pfff ... proszę, uspokoisz się dzięki [b] poczwórnym postom! [/ b]

Muszę tylko to zachować! [/ Quote]

Masz rację, to prawda, że ​​trochę nadużyłem postów, ponieważ było kilka tematów, które mogą odpowiadać ... Forum jest bardzo wszechstronna!

Dziękuję za wyrozumiałość
0 x

 


  • Podobne tematy
    odpowiedzi
    widoki
    Ostatni post