Szczegóły dotyczące kogeneracji dla TPE

Ropa, gaz, węgiel, energia jądrowa (PWR, EPR, fuzja gorąca, ITER), elektrociepłownie gazowe i węglowe, kogeneracja, trójgeneracja. Peakoil, zubożenie, ekonomia, technologie i strategie geopolityczne. Ceny, zanieczyszczenie, koszty ekonomiczne i społeczne ...
mini78
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 4
Rejestracja: 07/10/08, 19:04
Lokalizacja: 78

Szczegóły dotyczące kogeneracji dla TPE




przez mini78 » 07/10/08, 19:07

Witam, jestem studentem i muszę zrobić TPE z zakresu kogeneracji. Chciałbym wiedzieć, czy moglibyście mi pomóc w tej sprawie, np. podając datę powstania tego stworzenia i jego pierwszy sposób działania, sposób działania, kilka przydatnych stron.... W zasadzie szukam wszystkiego na ten temat więc jeśli możesz mi pomóc, nie wahaj się!

Dziękuję.
0 x
Bibiphoque
Zamieściłem wiadomości 500!
Zamieściłem wiadomości 500!
Wiadomości: 749
Rejestracja: 31/03/04, 07:37
Lokalizacja: Bruksela




przez Bibiphoque » 08/10/08, 08:18

Witam,
Tam są kilofy, jest pełno informacji! : Mrgreen:
http://www.google.fr/search?hl=fr&q=cog ... =&aq=f&oq=
@+
0 x
To nie dlatego, że zawsze mówił, że to niemożliwe, że nie powinniśmy próbować :)
mini78
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 4
Rejestracja: 07/10/08, 19:04
Lokalizacja: 78




przez mini78 » 08/10/08, 08:29

lol dziękuję Bibiphoque, ale już przeprowadziłem te badania, kiedy poprosiłem o witryny, chodziło raczej o to, czy znasz ciekawe strony i dobrze wyjaśniono na temat, który może mnie zainteresować.

W każdym razie dzięki : Chichot:
0 x
mini78
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 4
Rejestracja: 07/10/08, 19:04
Lokalizacja: 78




przez mini78 » 18/11/08, 16:13

Obecnie badam głównie historię tego systemu, powstanie i pierwsze zastosowania tej techniki, jeśli mógłbyś mi pomóc, będę Ci bardzo wdzięczny, z góry dziękuję!
0 x
mini78
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 4
Rejestracja: 07/10/08, 19:04
Lokalizacja: 78