Walidacja schematu pieca Thermo Royal 720 MBS na kotle na olej opałowy

Ogrzewanie, izolacja, wentylacja, VMC, chłodzenie ... krótkie komfort cieplny. Izolacja, energia drewno, pompy ciepła, ale także energię elektryczną, gaz lub olej, VMC ... Pomoc w wyborze i wdrażaniu, rozwiązywanie problemów, optymalizacja, porady i sztuczki ...
Kevin 1854
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 15/09/21, 22:51

Walidacja schematu pieca Thermo Royal 720 MBS na kotle na olej opałowy




przez Kevin 1854 » 15/09/21, 22:56

Cześć wszystkim.
Jestem nowy w forum i potrzebuję twojej rady, aby podłączyć piec do kotła do już zainstalowanego kotła olejowego.
Dokładnie przestudiowałem poprzednie posty na forum i inne, aby dojść do tego schematu poniżej, chciałbym wiedzieć, co o nim myślisz, aby móc go zweryfikować i zaatakować prace.

Na razie chcę, aby wszystko było jak najprostsze bez zbiornika buforowego, przy tej konfiguracji mam nadzieję, że będę mógł uruchomić piec bez niebezpieczeństwa i jeśli to konieczne, użyć kotła olejowego.

Kocioł i małe Lamborghini, które jest w piwnicy, które ogrzewa 3 grzejniki na tym samym poziomie co ten i 1 grzejnik, który jest na górze tuż obok przyszłego pieca.
Piec i Thermo Royal 720 od MBS.

Nie wiem czy wszystkie elementy są potrzebne (jak 1 sekunda naczynie wzbiorcze...) czy czegoś brakuje,
z góry dziękuję
.
Untitled 2.jpg
Untitled 2.jpg (225.83 KB) Oglądano 5311 razy
0 x
phil59
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 2212
Rejestracja: 09/02/20, 10:42
x 504

Ad: walidacja schematu kotła na kotle na olej opałowy




przez phil59 » 16/09/21, 15:32

Na piecu gorąco polecam zawór bezpieczeństwa, co oznacza, że ​​w przypadku przegrzania opróżnia wodę z obwodu, a zastępuje ją zimną wodą.

To mi kiedyś służyło, z awarią soku i cyrkulator się zatrzymał.... Teraz cyrkulator jest podłączony do falownika i może wytrzymać kilka godzin...

Przy tak małej kaloryferze, bez balonika, może być ciężko.