Pompa do piwa dla małych instalacji

Organizowanie i zorganizować swój ogród i ogród warzywny: ozdobne, krajobraz, dziki ogród, materiały, owoce i warzywa, ogród warzywny, nawozy naturalne, schrony, baseny lub naturalny basen. Rośliny żywotność i uprawy w ogrodzie.
gigiati
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 10
Rejestracja: 01/09/14, 12:36
Lokalizacja: Savièse Valais, Szwajcaria
x 1

Pompa do piwa dla małych instalacji




przez gigiati » 01/09/18, 15:16

Witam wszystkich,
Jestem w trakcie spadku i dlatego poszedłem do dmuchawy pompy zamiast pompy solarnej, którą skradziono.
Jestem pszczelarzem amatorem i mam działkę z ogrodami / drzewami owocowymi lub chciałbym zainstalować małą, niedrogą pompę.

Mam małe ciastko spływające na moją paczkę ~ 1m i chciałbym zamontować maksymalną ilość wody 4m na górze mojej paczki na 20m bez żadnych obciążeń na finiszu. (jeśli system działa h24, nie będzie to problemem)

Do tej pory nie mam informacji o debecie ani niczego. Zrobiłem pierwszy test (patrz zdjęcie w załączeniu) lub opuściłem z początkowym spadkiem 50cm i przetestowałem, że wysoki punkt ma 2m (czynnik x4).

Do tej pory nic nie działa ... Primer nie jest zrobiony i nie chcę zrezygnować z projektu, który będzie ponownie wykorzystywany przez wielu ludzi w moim rejonie, którzy czekają na mnie, aby się ze mnie śmiać, ponieważ nie wierzą do tej operacji.

Czy możesz mi pomóc lub skierować mnie do dokumentów?

Małe informacje uzupełniają, aby zminimalizować koszty związane z odzyskiwaniem rur sanitarnych 1 / 2.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc, jaką możesz mi przynieść

15358071578237409318865763477137.jpg
1 x
Gianluca
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 6960
Rejestracja: 11/11/07, 17:33
Lokalizacja: angouleme
x 264

Re: Pompa Bélier dla małych instalacji




przez chatelot16 » 01/09/18, 21:36