Darmowe i nieskończone wideo dotyczące energii elektrycznej? Wentylator PC, który działa „sam”, wyjaśnienia!

Różne doświadczenia członków forums dotyczące w szczególności małych urządzeń gospodarstwa domowego i zarządzania energią.
Avatar de l'utilisateur
Amandamaya
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 1
Rejestracja: 11/04/16, 15:34

Darmowe i nieskończone wideo dotyczące energii elektrycznej? Wentylator PC, który działa „sam”, wyjaśnienia!




przez Amandamaya » 11/04/16, 15:41

Witam,

Jestem nowy w forum, Mam na imię Amanda, mam 28 lat i od zawsze pasjonuję się technologią i elektroniką. Dziękuję, że otworzyłeś przede mną swoje drzwi. Ostatnio widziałem ten filmik

https://www.youtube.com/watch?v=72Nzq4fNSWM

Czy to prawda, czy da się coś takiego zrobić? Chciałbym poznać twoją opinię. Bardzo dziękuję
Amanda
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79362
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 11060

Re: Darmowy i nieskończony film z elektrycznością?




przez Christophe » 11/04/16, 16:02

Aby wprawić silnik elektryczny w ruch obrotowy, potrzebna jest ZMIANA pola magnetycznego!
Nie ma możliwości, aby ten film był prawdziwy i żeby taki montaż zadziałał, chyba że autor odkrył magnesy o zmiennym polu (zawsze można pomarzyć :) )

Dla podstępu: bardzo dobrze możemy sprawić, by taki wentylator się obracał, jeśli zostanie umieszczony w wystarczająco dużym zmiennym polu magnetycznym (i koniecznie niewidocznym na filmie).

Więc darmowa energia może istnieć...ale nie w tak naiwny sposób...

Oto przeciwny film, który jest prawdziwy i naukowy i demontuje te fałszywe montaże:

https://www.youtube.com/watch?v=jCugmUhhFDY&nohtml5
0 x
Ahmed
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 12308
Rejestracja: 25/02/08, 18:54
Lokalizacja: Burgundia
x 2970

Re: Darmowy i nieskończony film z elektrycznością?




przez Ahmed » 11/04/16, 18:30

...od zawsze pasjonował się technologią i elektroniką...