Bilans porównawczy CO2: dom pasywny i klasyczny dom

Budowa siedliska przyrodniczego lub ekologicznego: plany, projekt, porady, ekspertyzy, materiały, geobiologia ... Dom, budowa, ogrzewanie, izolacja: właśnie otrzymałeś jedną lub więcej ofert. Nie możesz wybrać? Podaj tutaj swój problem, a my doradzimy przy właściwym wyborze! Pomoc w czytaniu DPE lub diagnostyki energetycznej środowiska. Pomoc przy zakupie lub sprzedaży nieruchomości.
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 1781
Rejestracja: 07/11/07, 19:55
Lokalizacja: Amay Belgia

Bilans porównawczy CO2: dom pasywny i klasyczny dom




przez Gregconstruct » 07/11/07, 20:07

Bonjour à tous,

Obecnie jestem studentem budownictwa i przygotowuję koniec pracy naukowej.

Zdecydowałem się na ocenę porównawczą dotyczącą emisji CO2 przez dom pasywny i dom konwencjonalny.
Ocena obejmie również emisje CO2 podczas budowy budynków i produkcji materiałów.

Aby zapewnić jak najdokładniejszą pracę, szukam dokumentów i dowolnego źródła informacji (lub prowadzę do źródeł).

Jeśli możesz mi pomóc lub poprowadzić mnie w jakikolwiek sposób, nie wahaj się!

Z góry dziękuję.

Pozdrowienia ekologiczne
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 2332
Rejestracja: 15/12/05, 08:50
Lokalizacja: Owernia
x 4




przez jean63 » 08/11/07, 01:59

Wyniki mnie interesują, ale masz pracę i nie będzie łatwo. Powodzenia

Na tej stronie i na innych są odpowiedzi na temat pasywnych konstrukcji „słonecznych” (szukaj w Google, nie pamiętam już nazw) ... przepraszam, muszę iść. dront.

@+
0 x
Dopiero kiedy przyniósł dół ostatnie drzewo, ostatnia rzeka zanieczyszczoną się, ostatni złowione ryby człowiek zda sobie sprawę, że pieniądze nie są jadalne (Indian MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue ekspertem
Econologue ekspertem
Wiadomości: 1666
Rejestracja: 20/12/04, 17:36
x 6

Re: Porównawczy bilans CO2: dom pasywny i konwencjonalny