InterSolar Salon Freiburg i Energii Odnawialnej Paris

Odnawialne źródła energii, za wyjątkiem energii słonecznej lub termicznej (zobforums dedykowane poniżej): turbiny wiatrowe, energie morskie, energetyka hydrauliczna i wodna, biomasa, biogaz, głęboka energia geotermalna itp.
Avatar de l'utilisateur
supercazzola
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 6
Rejestracja: 26/01/06, 16:30
Lokalizacja: Paryż

InterSolar Salon Freiburg i Energii Odnawialnej Paris




przez supercazzola » 27/04/06, 12:53

przedstawiam się,
Jestem technikiem elektronikiem z dużym doświadczeniem w elektrotechnice i hydraulice.Od jakiegoś czasu interesuję się Energią Odnawialną, jednak nie udało mi się spotkać zmotywowanych osób w tej branży.
Chciałem więc wiedzieć, który z Was będzie obecny w którymś z dwóch przedstawień?

www.intersolar.de
www.energie-ren.com

Byłbym obydwoma!

Czy można pomyśleć o takiej okazji do spotkania i omówienia ewentualnej współpracy?

Dziękuję wszystkim z góry!
0 x
Rulian
Zamieściłem wiadomości 500!
Zamieściłem wiadomości 500!
Wiadomości: 686
Rejestracja: 02/02/04, 19:46
Lokalizacja: Caen




przez Rulian » 27/04/06, 13:59

Prawdopodobnie będę na wystawie EnR w Paryżu, chyba że będzie wymagane inaczej. Chętnie spotkam się z Państwem tam (lub w innym miejscu Paryża) przy tej okazji. Jesteśmy na bieżąco w tym wątku lub na PW.

Z pewnością na tej wystawie nie zabraknie innych ekonologów. Możliwość świetnego śmiechu?? : Chichot:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Vivi
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 39
Rejestracja: 11/04/06, 16:33




przez Vivi » 27/04/06, 13:59

Przepraszam, że tak zareagowałem, ale proszę moderatorów o poprawienie błędów Supercazzoli, miałem duże trudności z odczytaniem jego wiadomości, a następnie o usunięcie mojej wiadomości, dziękuję
:?
0 x
Jeśli motyl może tworzyć huragan, wyobrazić sobie efekt ludzkiego !!!
Avatar de l'utilisateur
supercazzola
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 6