Samodzielna budowa domowej turbiny wiatrowej o pionowej osi obrotu

Odnawialne źródła energii, za wyjątkiem energii słonecznej lub termicznej (zobforums dedykowane poniżej): turbiny wiatrowe, energie morskie, energetyka hydrauliczna i wodna, biomasa, biogaz, głęboka energia geotermalna itp.
pgal
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 1
Rejestracja: 09/09/21, 21:46

Samodzielna budowa domowej turbiny wiatrowej o pionowej osi obrotu




przez pgal » 09/09/21, 22:05

Bonjour à tous,

Niedawno znalazłem w domu turbinę wiatrową o pionowej osi, którą zrobiłem w drugiej klasie w liceum. Kiedy mówię turbina wiatrowa, to właściwie tylko łopaty przymocowane do podstawy… Dlatego powiedziałem sobie, dlaczego nie zrobić z tym czegoś? Tak więc naprawdę chcę zacząć tworzyć domową turbinę wiatrową, aby po prostu naładować baterię bez żadnych wymagań czasowych ani niczego innego.

Cóż, jestem studentem, nie miałbym na to dużo czasu, zwłaszcza, że ​​część DIY można zrobić tylko wtedy, gdy wracam do domu do rodziców, więc powiedzmy najwyżej raz w miesiącu, ale chcę aby maksymalnie rozwinąć część teoretyczną! Dodatkowo w mojej szkole mam dostęp do dobrego warsztatu i wielu procesów produkcyjnych, których niekoniecznie mamy w domu (tokarka do metalu, wycinarka laserowa, druk 3D, maszyny 3/4/5 osiowe itp.) więc chciałbym go użyć do tego projektu!

Tak więc, jeśli są ludzie, którzy mogą odpowiedzieć na moje pytania podczas całego projektu, byłoby świetnie!

Moim pierwszym krokiem będzie zaprojektowanie mechaniczne, wystarczy zaprojektować statyw, aby zamontować na nim turbinę wiatrową i wykonać prawidłowe połączenie obrotowe z tą ramą. Nie zamierzam stawiać go bardzo wysoko, po prostu na początku będzie łatwiej pracować nad systemem, a projektując go inteligentnie, sprawiłbym, że łatwo go zdemontować, aby ewentualnie przesunąć turbinę wiatrową, umieścić ją na górze dach czy cokolwiek. Tutaj nie za dużo problemów myślę.