Elektryczna zagadka

Hi-tech sprzęt elektroniczny i komputer i Internet. Lepsze wykorzystanie energii elektrycznej, pomoc w pracach i specyfikacji, wyboru sprzętu. Prezentacje zagospodarowanie i plany. Fale i zanieczyszczenia elektromagnetycznego.
steph10100
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 3
Rejestracja: 22/07/13, 03:24

Elektryczna zagadka




przez steph10100 » 22/07/13, 03:46

Witaj, jestem nowy w forum, więc nie wiem czy mój post będzie w dobrym miejscu.

W każdym razie oto zagadka, którą mam w domu w tej chwili: mieszkam w domu jednorodzinnym i zjawisko występowało już od jakiegoś czasu, ale było to sporadyczne i daliśmy sobie z tym radę. Ale tam przez 10 dni zrobiło się naprawdę dziwnie. Licznik prądu wyłącza się jednocześnie u mnie i u sąsiada naprzeciwko. Jeszcze bardziej dziwaczne jest to, że dzieje się to w bardzo określonych godzinach: 11:55 i 1:25 (przerwa dokładnie 10:30 między 2). i jest dokładnie zsynchronizowany z sąsiadem. Kupiliśmy dom 6 miesięcy temu, a sąsiedzi mówią nam, że problemy zaczęły się, gdy nasi poprzednicy trochę pracowali przed sprzedażą.

Skontaktowałem się z EDF, aby wyjaśnić im problem. Są kategoryczne: ich nie dotyczą i odsyłają nas do naszych osobistych instalacji elektrycznych. To prawda, że ​​nie jesteśmy ściśle zgodni z obecnymi standardami (brak izolacji części obwodu, wspólny przewód neutralny dla całego obwodu), ale poza tym instalacja jest całkiem dobra.

Oto moje 2 zagadki:
- wyłączniki automatyczne, które przecinają jednocześnie 2 domy, których nic nie łączy z elektrycznego punktu widzenia
- odbywa się o stałych porach każdego dnia i dwa razy dziennie przez 2 dni.

Czy ktoś ma rozwiązanie?

Merci d'Avance
0 x
Raymon
Wielki Econologue
Wielki Econologue
Wiadomości: 901
Rejestracja: 03/12/07, 19:21
Lokalizacja: Vaucluse
x 9




przez Raymon » 22/07/13, 07:23

Hipoteza wygląda na problem kradzieży prądu, ktoś podłączyłby kabel do sąsiada z zegarem, aby ukraść prąd i system działa.
0 x
steph10100