Zawsze klimatyzacja

Budowa siedliska przyrodniczego lub ekologicznego: plany, projekt, porady, ekspertyzy, materiały, geobiologia ... Dom, budowa, ogrzewanie, izolacja: właśnie otrzymałeś jedną lub więcej ofert. Nie możesz wybrać? Podaj tutaj swój problem, a my doradzimy przy właściwym wyborze! Pomoc w czytaniu DPE lub diagnostyki energetycznej środowiska. Pomoc przy zakupie lub sprzedaży nieruchomości.
Ludwik
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 4
Rejestracja: 08/12/05, 18:18

Zawsze klimatyzacja




przez Ludwik » 14/06/06, 20:26

to wciąż ja louisclaude5 czytając Wasze wiadomości przypomniało mi się, że w latach 70-tych pracowałem w obronie narodowej jestem mechanikiem jak mój ojciec i tam remontowaliśmy silniki czołgów miałem kolegę, który dmuchnął mi w twarz małym urządzeniem o nazwie vix został wyprodukowany w Nerac touspres de bordeaux i to małe urządzenie odparowywało wodę w celu poprawy spalania silników wydechowych, raczej odtworzyliśmy to urządzenie i przetestowaliśmy na naszych samochodach i muszę przyznać, że pomimo naszego małego bubblera, chociaż tak nie było zamontowany dobrze, trochę zadziałało, ale nadal z skutkiem, że nie mieliśmy już prawie co2 na wylocie wydechu i zaskakujące było to, że kiedy odcięliśmy gazy, na początku poczuliśmy kilkusekundowy wzrost, co nas zaskoczyło, byłoby to konieczne zamontować naszego bulera na zwężce gaźnika, gdzie podciśnienie było stałe.Zrobiliśmy dziurę w rurze wydechowej, która pchała nas do przodu, bo w tym momencie podciśnienie było największe, ale ponieważ tam odcięliśmy gazy gdy skończyło się paliwo, nadal spadliśmy o litr zużycia i wzrosliśmy w elastyczności silnika. To urządzenie przypomina reaktor fantomowy i jestem pewien, że teraz działa jeszcze lepiej. Mam 61 lat i nie mam już świętego ognia mechaniki. przygotowuję się do mechaniki budownictwo nadal w to wierzę, ale brakuje mi odwagi i nie mam już czasu teraz naprawiam wszystkie zaniedbania w domu, których nie udało mi się dobrze utrzyma