Naturalny i ekologiczny basen

Budowa siedliska przyrodniczego lub ekologicznego: plany, projekt, porady, ekspertyzy, materiały, geobiologia ... Dom, budowa, ogrzewanie, izolacja: właśnie otrzymałeś jedną lub więcej ofert. Nie możesz wybrać? Podaj tutaj swój problem, a my doradzimy przy właściwym wyborze! Pomoc w czytaniu DPE lub diagnostyki energetycznej środowiska. Pomoc przy zakupie lub sprzedaży nieruchomości.
Denis
Wielki Econologue
Wielki Econologue
Wiadomości: 944
Rejestracja: 15/12/05, 17:26
Lokalizacja: Rodan-Alpy
x 2

Naturalny i ekologiczny basen




przez Denis » 23/07/06, 19:56

w domu jest projekt basenu lub inne projekty wodne dotyczące ciepła, dzieci itp.
Znalazłem system czystych sadzawek lub basen do recyklingu do laguny z roślinami, żabami itp. :P
ale im więcej studiuję techniki, tym mniej wiem, wszystkie strony mają różne, a nawet sprzeczne techniki !!
Czy jest ktoś, kto zna ten obszar?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Były Oceano
moderator
moderator
Wiadomości: 1571
Rejestracja: 04/06/05, 23:10
Lokalizacja: Lorraine - Francja
x 1




przez Były Oceano » 23/07/06, 21:51

temat poruszony przez byłego océano w dniu 23 - 07:06 - Nie miał nic wspólnego z poradami dotyczącymi zużycia mniejszej liczby specjalnych silników. Wydaje się to bardziej nie na miejscu.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone badacz silnika
Pantone badacz silnika
Wiadomości: 2028
Rejestracja: 17/09/05, 10:29
x 17




przez PITMIX » 30/09/06, 09:30

Cześć
Nie znam tego systemu, ponieważ nigdy nie widziałem go u kogoś, kogo znam, ale jest to po prostu kwestia filtrowania wody w twoim basenie, naturalnie za pomocą kamyków i ziół. W wodzie nie ma produktów, wystarczy przepompować wodę za basenem i ponownie wstrzyknąć przed naturalny system filtracji.
Jeśli człowiek jest zainspirowany naturą do stworzenia tego systemu filtracji, z pewnością nie musi istnieć tylko jedna technika.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lolox
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 18