Reaktor Pantone zasilany jest małym paliwem

Wtrysk wody w silnikach termicznych i słynny "silnik pantone". Ogólne informacje. Wycinki prasowe i filmy. Zrozumienie i naukowe wyjaśnienia wtrysku wody do silników: pomysły na montaże, badania, analizy fizyko-chemiczne.
Rantanplan
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 23
Rejestracja: 18/09/05, 22:31




przez Rantanplan » 18/09/05, 22:52

Pozdrawiam wszystkich
Jestem nowy w świecie Pantone. Czytałem Biblię pana Davida na ten temat.
Planuję wyposażyć małego scoutera 4T 125 w pentona, żeby dokuczyć Litra co do grosza.
Dlatego planuję zamontować penton zasilany małym węglowodanem, ale . Pan David zwraca uwagę na problem prawidłowego działania małego gaźnika.

Chciałbym zaproponować następujący pomysł.
W celu optymalizacji pracy małego gaźnika można w nim zwiększyć ssanie poprzez zwiększenie efektu Venturiego w głównym gaźniku silnika.
W rzeczywistości w tym przypadku pompujemy energię głównym strumieniem powietrza (zaworu powietrza), aby wykorzystać ją w przepływie reaktora. Jest to możliwe, ponieważ przepływ gazu z reaktora jest znacznie słabszy niż główny strumień powietrza. Strumień powietrza służy jako pompa ssąca dla strumienia reaktora.

Dzięki za recenzję!

Rantanplan
0 x
Andre
Pantone badacz silnika
Pantone badacz silnika
Wiadomości: 3787
Rejestracja: 17/03/05, 02:35
x 12




przez Andre » 19/09/05, 03:35

Witaj rantamplanie

Dla nowicjusza szybko zrozumiałeś, co robić, dokładnie tak postępuję w zespołach eksperymentalnych, kiedy to możliwe, umieszczam zwężki Venturiego o podwójnym działaniu
Potrzebujesz maksymalnego ssania w reaktorze, a żeby nie ograniczać za bardzo, zwężka Venturiego. W rzeczywistości, gdy dysza gazowa dociera do konwencjonalnego gaźnika, musi dotrzeć moc wyjściowa z reaktora.
Dla zespołów dużych silników benzynowych wchodzę pod motylkiem, podciśnienie jest na tyle ważne, że nie ma potrzeby stosowania zwężki Venturiego.
Chociaż ta metoda ma wiele wad.