Belgijski pantonizator, demonstracja?

Wtrysk wody w silnikach termicznych i słynny "silnik pantone". Ogólne informacje. Wycinki prasowe i filmy. Zrozumienie i naukowe wyjaśnienia wtrysku wody do silników: pomysły na montaże, badania, analizy fizyko-chemiczne.
mdelatte
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 14
Rejestracja: 20/02/06, 15:28
Lokalizacja: Belgia, Rixensart

Belgijski pantonizator, demonstracja?




przez mdelatte » 20/02/06, 16:46

Witam,

Jestem nowy w forum i chcę się skontaktować z osobą, która montowała w Belgii (mieszkam niedaleko Brukseli), aby uzyskać konkretną demonstrację zgromadzenia.

Może ci się to wydawać dziwne, ale potrzebuję/chcę zobaczyć przede mną pantonizowany silnik, aby rozwiać pozostałe 5% moich wątpliwości (święty święty Tomasz).

Czy jest tu "dobra dusza" która mogłaby mi poświęcić 1h na demo u siebie?

Następnie planuję popularyzować generatory diesla, aby oferować je organizacjom pozarządowym. Jeśli więc ten projekt zainteresuje Belgów lub Francuzów, to również jestem otwarty na każdy kontakt.

Czy istnieją dokumenty badawcze i prace końcowe dotyczące tych silników?

Z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi i reakcje.
0 x
Michael Delatte
www.widearctic.be
zwycięstwo
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 7
Rejestracja: 20/02/06, 20:19

Re: Belgijski Pantonizer, demonstracja?




przez zwycięstwo » 20/02/06, 20:46

mdelatte napisała:Witam,

Jestem nowy w forum i chcę się skontaktować z osobą, która montowała w Belgii (mieszkam niedaleko Brukseli), aby uzyskać konkretną demonstrację zgromadzenia.

Może ci się to wydawać dziwne, ale potrzebuję/chcę zobaczyć przede mną pantonizowany silnik, aby rozwiać pozostałe 5% moich wątpliwości (święty święty Tomasz).

Czy jest tu "dobra dusza" która mogłaby mi poświęcić 1h na demo u siebie?