Informacje dotyczące modyfikacji R25

Wtrysk wody w silnikach termicznych i słynny "silnik pantone". Ogólne informacje. Wycinki prasowe i filmy. Zrozumienie i naukowe wyjaśnienia wtrysku wody do silników: pomysły na montaże, badania, analizy fizyko-chemiczne.
Nikobur
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 11
Rejestracja: 23/02/06, 09:19

Informacje dotyczące modyfikacji R25




przez Nikobur » 23/02/06, 09:47

cóż, cześć wszystkim

Jestem tu nowicjuszem...

Nazywam się Nicolas, jestem z wykształcenia mechanikiem samochodowym i wkrótce wezmę udział w tym samym szkoleniu w zakresie jazdy na dwóch kołach.

od jakiegoś czasu zgłębiam temat silnika Pantone i szukam odpowiedzi na kilka moich pytań : Idea:

: Wink:
0 x
Christophe
moderator
moderator
Wiadomości: 79125
Rejestracja: 10/02/03, 14:06
Lokalizacja: planeta Serre
x 10974




przez Christophe » 23/02/06, 09:56

Hm, cześć, ale jeśli chcesz odpowiedzi, może powinieneś zadawać pytania? : Lol:

Przeniosłem temat do "Ogólności Pantone"
0 x
Nikobur
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 11
Rejestracja: 23/02/06, 09:19




przez Nikobur » 23/02/06, 10:35

dziękuję za przeniesienie tematu, nie bardzo wiedziałem gdzie go umieścić : Arrow: :D

Poszukałem trochę w forum zanim zadam wszystkie moje pytania... ale proszę bardzo!


Proszę bardzo, jestem fanem szczególnie samochodu, Renault R25....Lubię mocne samochody i podoba mi się zasada samochodu, który mi się podoba (R25!), mocny (V6turbo), niedrogi i tańszy zanieczyszczający niż pierwotnie!

więc znalazłem R25 V6turbo, które spala 8L/100km, jeszcze go nie kupiłem, bo miało służyć do codziennego użytku, więc jeśli nie sprawdzi się na nim proces Pantone, to porzucam to auto!

A więc na początek, czy zasada działania silnika Pantone dostosowuje się do silnika benzynowego z turbodoładowaniem?

co się stanie, gdy otworzy się zawór spustowy? czy wodór i tlen wracają do atmosfery bez ryzyka?