projekt próbny pmc

Modyfikacje i zmiany silników, doświadczeń, wniosków i pomysłów.
LAURENTS
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 8
Rejestracja: 14/01/06, 12:32
Lokalizacja: PLOUZANE (29)

projekt próbny pmc




przez LAURENTS » 14/01/06, 12:55

Witam, jestem studentem ostatniego roku BTS Agro-Equipement w liceum Claude Lehec w St Hilaire du Harcouët (50) i planuję stworzyć metodologię kompletne i konkretne badania silników ciągników wyposażonych w PMC. Ten projekt jest duży współpracę z Izbą Rolniczą która chce móc jasno odpowiedzieć tym rolnikom, którym bardzo zależy na informacjach na ten temat. Będziemy zatem pracować na systemach, które sami stworzymy, ale także na systemach już istniejących. Dlatego pytam: dla was, którzy macie system i który wydaje się działać, jeśli zechcielibyście wziąć udział w tej serii testów na ławce napędowej. Oto mój adres e-mail, pod którym można uzyskać wszelkie informacje, szybko odpowiem:
laurent_salaun@hotmail.com
Merci d'Avance
0 x
ten podpis może się zmienić, ponieważ wierzę w to i nie wierzę!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone badacz silnika
Pantone badacz silnika
Wiadomości: 2028
Rejestracja: 17/09/05, 10:29
x 17




przez PITMIX » 14/01/06, 13:23

: Chichot: Halo
To dobra wiadomość dla posiadaczy ciągnika.
0 x
jp33
Uczę się econologic
Uczę się econologic
Wiadomości: 19
Rejestracja: 14/01/06, 09:55
Lokalizacja: BORDEAUX

Re: Projekt testowy PMC




przez jp33 » 14/01/06, 17:55