Pinzgauer 6x6 Essence Rozważanie do Gillierem Pantone

Modyfikacje i zmiany silników, doświadczeń, wniosków i pomysłów.
Żywopłot
Rozumiem econologic
Rozumiem econologic
Wiadomości: 65
Rejestracja: 16/09/09, 22:17

Pinzgauer 6x6 Essence Rozważanie do Gillierem Pantone




przez Żywopłot » 20/02/10, 01:15

Witam,

Zachęcony postem Yael, po długim okresie czytania tych hojnych słów forums, postanowiłem, choć zupełnie nowy w mechanice, przygotować montaż Pantone mojego Pinzgauera, napędzany chęcią eksperymentowania, uczenia się i oczyszczania spalin...
Zrozumiesz, gdy dowiesz się więcej o danym silniku, a ja wkrótce, za kilka miesięcy, muszę przejść kontrolę zanieczyszczeń... :zaszokować:

Już sam wybór tej maszyny jest a priori oczywiście antyekologiczny, ale od razu przestanę, nie jest ona przeznaczona do codziennej jazdy ani do szalonych zabaw w błocie pięknego lasu obok domu.
Jestem fotografem i musi mnie wozić z kilogramami sprzętu (plecy już tego nie wytrzymują) tam, gdzie brakuje asfaltu, wody czy innych nowoczesnych wygód, żeby móc tam spać i wracać ;-D i j Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić tak ekologicznie, czyli jak najmniej zanieczyszczając środowisko, jak to tylko możliwe... i ekonomicznie..

** Co to jest Pinzgauer?

Otóż ​​to : http://www.pinzgauer.fr/les_modeles.htm
Podstawowa mechanika: http://www.pinzgauer.fr/mecanique1.htm

1975-cylindrowy, chłodzony powietrzem silnik z 4 r., wyposażony w dwa dwulufowe odwrócone gaźniki Zenith

Dokument konserwacji silnika z rysunkami technicznymi i instrukcją montażu/demontażu:
https://www.econologie.info/share/partag ... L2lG4t.pdf
(Akapit dotyczący węglowodanów zaczyna się na stronie 99)

Zużycie deklarowane pomiędzy 15 a 20l/100, przejechawszy nim jeszcze niewiele (wyobrażasz sobie budżet?) nie znam go z większą precyzją (wskaźnik też nieprecyzyjny).

** Mój cel :
Jeśli to możliwe, oczyść i zapisz.

** Ustawienia: