Instalacja Pantone na Toyota Landcruiser 3.0 TD

Modyfikacje i zmiany silników, doświadczeń, wniosków i pomysłów.
nixdu68
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 1
Rejestracja: 24/05/08, 13:33
Lokalizacja: SŁODKA BITA ŚMIETANA

Instalacja Pantone na Toyota Landcruiser 3.0 TD




przez nixdu68 » 24/05/08, 13:52

Bonjour à tous,

Ze względów praktycznych zdecydowałem się na ten ciężki i zanieczyszczający środowisko pojazd, ze względów etycznych od 4 lat tankuję rzepak w 40%.

Tak więc minęło półtora roku, odkąd się tym zajmuję, ale teraz zamierzam zacząć instalować Pantone na moim dużym dziecku, aby jeszcze bardziej zmniejszyć ekologiczny wpływ mojego pojazdu na środowisko.

Nie mam żadnego doświadczenia w spawaniu, ale spróbuję.

Na stronie quant'homme nawiązałem kontakt z osobami organizującymi kursy montażu Pantone.

Jestem gotowy i nawet chciałbym to złożyć sam ale nie mam środków technicznych.

Co należy sprawdzić lub zrobić przed uruchomieniem, rozumiem, że trzeba zdemontować zawór EGR. Dojdę do tego.
0 x
Nikt nie wie, co jest w stanie zrobić, dopóki nie spróbuje
fwdmaniak
Odkryłem econologic
Odkryłem econologic
Wiadomości: 2
Rejestracja: 15/06/08, 16:47

Re: Instalacja Pantone w Toyocie Landcruiser 3.0 TD




przez fwdmaniak » 15/06/08, 17:19

nixdu68 napisała:Bonjour à tous,

Ze względów praktycznych zdecydowałem się na ten ciężki i zanieczyszczający środowisko pojazd, ze względów etycznych od 4 lat tankuję rzepak w 40%.

Tak więc minęło półtora roku, odkąd się tym zajmuję, ale teraz zamierzam zacząć instalować Pantone na moim dużym dziecku, aby jeszcze bardziej zmniejszyć ekologiczny wpływ mojego pojazdu na środowisko.

Nie mam żadnego doświadczenia w spawaniu, ale spróbuję.

Na stronie quant'homme nawiązałem kontakt z osobami organizującymi kursy montażu Pantone.

Jestem gotowy i nawet chciałbym to złożyć sam ale nie mam środków technicznych.